Piksel Akademi Bilişim Eğitimleri tarafından hazırlanan ve kurumsal firmalara sunulan,‘İleri Düzey Yazılım Eğitimi’ bilişim sektöründeki firmaları rakiplerinden ayırmayı hedefleyen çözüm odaklı bir eğitimdir.
Design Patterns ( Tasarım Desenleri ) bir sorun için üretilen ve tekrar tekrar kullanılabilen çözümlerden oluşmaktadır. Bir yazılım projesinde sıklıkla karşılaşılan benzer sorunların ‘Kod Optimizasyonu’nun en iyi şekilde yapılabilmesini sağlayan yapıdır.
Eğitimimizde temel prensip; ‘Yazılım sadece kod yazmak değildir’ tanımını en doğru şekilde sunmaktır.
Design Patterns bir yazılımın yarattığı problemlerde en esnek çözümleri sunmaktadır. Yeniden kullanılabilir çözümler sayesinde birçok yazılımcının deneyimlerini aktarmakta fayda sağlar.
OOP Principles ( Nesne Yönelimli Programlama Prensipleri ) 1960’dan bugüne yazılım dünyasını etkisi altına almış bir metodolojidir. 1970 yılından bugüne geliştirilen birçok yazılım dili OOP desteğine sahiptir.
OOP Principles sayesinde büyük çaplı yazılım projeleri parçalara bölünerek hem iş yükünü hafifletir hem de zamandan tasarruf sağlar.
OOP sayesinde yazılım kalitesi artmış ve yazılım maliyeti düşmüştür. Bunu ön gören ve kendi bünyesinde kullanmak isteyen firmalara özel hazırlanmış eğitimimiz alanında uzman yazılımcılar tarafından sunulmaktadır.
Katmanlı Mimari, uygulamanın teknoloji ve platform bağımsızı olarak çalışmasını sağlayan yapı olarak adlandırılır ve Piksel Akademi bünyesinde hem proje deneyimi sunan hem de firmasının sektördeki geleceğini ön gören bütün firmalara sunulmaktadır.
OOP Principles & Design Patterns Eğitimi
Eğitmenler : 10 Katılımcı
18 Saat
MEB Onaylı Sertifika Piksel Akademi Uzmanlık Belgesi
Neden bu kursu almalıyım ?
Kariyer Fırsatları
%100 Katılımcı Memnuniyeti
OOP Principles & Design Öğrenmek İçin
Uzman Eğitmenler
Müfredat
- What is a pattern
- What are DPs
- History of Design Patterns
- What is their purpose
- How are they structured
- Types of Design Patterns
- Technology / Language Agnostic
- Technology / Language Specific
- Anti-patterns
- Review of Object Oriented Concepts
- DPs role in OO design
- Adopting Design Patterns
- Where do they fit in
- Validity of their adoption
- Pros and Cons us using them
- Applying Design Patterns
- Common issues with design patterns
- What is refactoring
- What is the refactoring procedure
- How do you ensure the refactoring effort worked
- Refactoring to design patterns
- Refactoring implementations of design patterns
- Gang of Four Book
- Structered around three main categories
- Creational,Behavioral,Structural
- Working with HoF Book as a catologue
- What are creational patterns
- When would you detect / apply a creational pattern
- Pattern description
- Pattern UML
- Implementation-level example
- Real-world example
- Lab
- What are structural patterns
- When would you detect / apply a creational pattern
- Pattern description
- Pattern UML
- Implementation-level example
- Real-world example
- Lab
- What are structural patterns
- When would you detect / apply a creational pattern
- Pattern description
- Pattern UML
- Implementation-level example
- Real-world example
- Lab