Toplam Ders Saati: 40 Saat |
MÜFREDAT
Unity Nedir? – İnceleme
Unity Kullanımı – Arayüzü tanıma
Objeler & Componentler – Level Designing
Metotlar – c#
Fizik Motoru (rigidbody) – Rigidbody 3D ve Physics Materials
Objeler arası etkileşim – Triggers & Collisions
Kullanıcı Inputu – Basit axis ve klavye inputları
Crossplatform Inputs – Mobil ve desktop arasında input ayrımı
Animasyonlara giriş – Animasyon oluşturma
Animasyonlar ve kodla yönetimleri – Oluşturulan animasyonları koşullarla birbirine geçişlerini bağlama
Yapay zeka ve fiziklerin kullanımı – Detaylı Navmesh, Düşman ve Dost AI’lar
UI elementleri ve kodla etkileşimi – Canvas sistemi, GUI yok
Oyun akışı kontrolü – Pause, Timers, Waves
Veri depolama ve okuma – Playerprefs ve gerekirse local database
Build ayarları ve yayınlama – Platform farklılıkları
Workshop – Örnek Oyunlar
Toplam Ders Saati: 40 Saat |